fiddees.blogg.se

Nya äventyr varje vecka! För mig är detta mitt sätt att ge er en tydligare inblick i hur mycket träning som verkligen krävs för att nå toppen!

Nytt och Fräscht!

Publicerad 2014-06-30 10:17:13 i Allmänt,

Hej! 

Va kul att du valt att titta in på min nya blogg. Jag har använt mig av blogg tidigare men inte riktigt hittat min stil och därför blivit uttråkad av de. Men den här gången är det nya tag! Jag ser detta som en perfekt möjlighet för mig att kunna ge er inblick i hur mina olika äventyr ser ut, vare sig det är inom Stockholms områdena eller ute i Norden. På så vis blir det lättare att följa vart jag befinner mig och hur resultaten ser ut! 
Jag hoppas detta kommer bli ett av mina bästa år hittills och det vore jätte kul om du vill följa min resa! 

Bilderna nedan är från Håbo-Ena tidning förra fredagen, stort tack! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela