fiddees.blogg.se

Nya äventyr varje vecka! För mig är detta mitt sätt att ge er en tydligare inblick i hur mycket träning som verkligen krävs för att nå toppen!

Tävlingsfri vecka!

Publicerad 2014-07-30 14:21:24 i Allmänt,

Som rubriken säger så är det tävlings fritt denna vecka! Skulle egentligen åkt upp till Rättvik för att spela Siljan Open men känner att kroppen behöver få vila lite! Större tävlingar kommer inom kort och då gäller det att vara med i toppen och hugga! 

Nästa tävling är Hofors Open den 12-13 Augusti, men mer om den tar vi då :) 

Igår kom Aronsborgs kläderna jag väntat på! Nu är det bara Aronsborgs logon som ska på!

När jag ändå är igång så vill jag passa på att tacka alla som följer min resa. Antingen via bloggen eller privat, ert stöd är enormt viktigt för mig! Så åter igen tack! 

Nu ska jag återgå till träningen, men åter igen stort tack! :)


Från måndagens träning med Magnus! Www.halsatrekronor.se 

Är ni intresserade av träning med Magnus så erbjuder jag er just nu 25% rabatt! 


Www.aronsborg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela