fiddees.blogg.se

Nya äventyr varje vecka! För mig är detta mitt sätt att ge er en tydligare inblick i hur mycket träning som verkligen krävs för att nå toppen!

Seriespel 2014

Publicerad 2014-07-15 20:11:19 i Allmänt,

Tja!

Finland förra veckan och denna vecka Stockholm! De var det här jag ville visa med denna blogg, allt resande och nya miljöer man får uppleva som golfproffs. Samt med och motgångar och hur jag handskas med dom! 

Men som sagt förra veckan Finland. Det blev till slut en 32a plats. Nöjd? Överlag är jag helt ok nöjd, jag grämer mig lite över andra varvet då jag slutade +3 för dagen, vart lite stressad mot slutet av varvet när inga birdie puttar gick i och gjorde tyvärr pga det bort mig på 2 avslutnings hål! 

Men denna vecka är det nya tag! Det årliga seriespelet är igång och i år spelar vi på Österåkers GK! Imorgon bitti kommer jag och David spela foursome på Österled samt jag och Viktor bästboll imorgon på eftermiddagen! Det ska bli sjukt kul :D Har ni möjlighet så kom gärna ut och kolla! 8:30 och 8:40 är våra starttider :) 


Kommentarer

Postat av: Jan-Erik

Publicerad 2014-07-15 20:18:20

Kör hårt!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela