fiddees.blogg.se

Nya äventyr varje vecka! För mig är detta mitt sätt att ge er en tydligare inblick i hur mycket träning som verkligen krävs för att nå toppen!

Samarbetspartners!

Publicerad 2014-07-04 08:31:15 i Allmänt,

Godmorgon! 

Idag är det game day!!! Just nu sitter jag och laddar inför första varvet av Hagge Open. Det ska bli ruggigt kul att lira, jag spelade här för 2 år sedan men det slutade tyvärr inte så bra... Men i år känns det bättre, jag har en vinst i bagaget och en betydligt mognare golf hjärna! 
Jag tycker att detta är ett perfekt tillfälle att introducera min senaste samarbetspartner!! Aronsborgs Konferens hotell och jag har skrivit ett kontrakt som gäller året ut och jag kunde inte vara nöjdare! Jag har tidigare jobbat på Aronsborg och dom har alltid funnits där för mig. Allt från att jag inte vetat hur man tar betalt med kortläsaren till att jag fastnat i köer påväg hem från en tävling och behövt be Henrik stryka en skjorta och skriva ner menyn åt mig. Har jätte många fina minnen och som sagt det känns bra att ha dom med på min resa! Så bli inte förvånade om ni ser mig med Aronsborgs logon på kläderna snart! :) 

Jag finns även med på deras hemsida så kika gärna in där! Www.aronsborg.se





Kommentarer

Postat av: Jan-Erik Sarvid

Publicerad 2014-07-04 11:23:24

Aronsborg är en väldigt trevlig samarbetspartner. Vi på Bro-Bålsta GK har haft äran att samarbeta med dem under flera år.
Bra val Fredrik!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela