fiddees.blogg.se

Nya äventyr varje vecka! För mig är detta mitt sätt att ge er en tydligare inblick i hur mycket träning som verkligen krävs för att nå toppen!

Gant Open

Publicerad 2014-07-08 20:10:27 i Allmänt,

Tja!

Förra veckan slutade med en fjärde plats på Hagge Open! Jag var totalt 2 under par på två varv. Denna veckan är en annan visa, just nu befinner jag mig i Finland för att spela Gant Open! Det ska bli sjukt kul! Sist jag spelade Nordea Tour ( inte future series ) var förra året på Arlandastad! 
Tävlingen hålls på Aura GK i närheten av Åbo. Banan är riktigt rolig och fin så det ska bli riktigt kul att spela. Självklart blir allting lite roligare när formen känns bra också! 

Ni kan följa hela tävlingen via livescoringen som finns länkad på www.nordeatour.se! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela