fiddees.blogg.se

Nya äventyr varje vecka! För mig är detta mitt sätt att ge er en tydligare inblick i hur mycket träning som verkligen krävs för att nå toppen!

Bitar faller på plats!

Publicerad 2014-08-07 21:04:37 i Allmänt,

Denna vecka har bara varit till för att fin slipa formen inför kommande vecka, många timmar har spenderats på både rangen, övningsfältet och gymmet! Gymmet för är där jag förebygger mina skador, jag försöker inte lägga på mig massa kilon muskler utan jag försöker göra mina övningar jag och min PT kommer fram till för att i första hand förebygga otrevliga oväntade skador!! 

Annars är det inte såycket nytt denna vecka, jag har som sagt bara fin slipat inför kommande vecka :) Nästa vecka blir dock roligare, hoppas såklart att nästa inlägg blir jätte roligt och med en ny vinst i bagaget :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela