fiddees.blogg.se

Nya äventyr varje vecka! För mig är detta mitt sätt att ge er en tydligare inblick i hur mycket träning som verkligen krävs för att nå toppen!

En vecka kvar!

Publicerad 2014-09-21 20:38:52 i Allmänt,

Det är inte mer än 5 dagar kvar nu tills jag åker till årets höjdpunkt. 

Jag sitter just nu och kollar på en clinic med Brandt Snedeker och funderar på hur jag ska lägga upp sista veckans träning. Jag försöker även att tänka på kvalet. Jag försöker göra det tydligt för mig själv vad jag ger mig in på och via detta tror jag att jag kommer hantera det bättre när jag väl är där. 

Jag tror att en kval tävling är precis vad jag behöver för att få fram det där lilla extra jag känner att jag besitter. Några av mina bästa rundor kommer från olika kval tävlingar. Jag älskar pressen! Att bara ha en chans, jag fokuserar lite mer än vanligt då! 

Sen gillar jag också att vara underdog! 

Jag ska försöka uppdatera ordentligt under veckans gång och beskriva mina tankar och träningspass! 






Www.aronsborg.se









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela