fiddees.blogg.se

Nya äventyr varje vecka! För mig är detta mitt sätt att ge er en tydligare inblick i hur mycket träning som verkligen krävs för att nå toppen!

SPM-Open

Publicerad 2014-07-23 23:28:33 i Allmänt,

Dags för nya utmaningar, denna gång i Strängnäs.

När jag blickar tillbaka på denna tävling tidigare år så kan jag konstatera att jag var en mycket omognare golfspelare då, har tagit några jätte konstiga beslut på Strängnäs GK som kostat mig många placeringar i tävlingen. Men i år är det nya tag som sagt. Även fast formen inte är den bästa för tillfället så har jag högsta tron på mig själv, jag har bevisat för mig själv i år att jag hör hemma i toppen! Och de är en dag kvar till tävlingen, kanske kommer formen imorgon! 

Igår fick jag iaf igenom beställningen av mina nya kläder! Hoppas ordern går fort så dom snabbt kan skickas iväg tryck för att sedan kunna användas på tävlingar! Vore kul att hämta en topplacering med Aronsborgs logon på tröjorna :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela