fiddees.blogg.se

Nya äventyr varje vecka! För mig är detta mitt sätt att ge er en tydligare inblick i hur mycket träning som verkligen krävs för att nå toppen!

Ny vecka, nya möjligheter!

Publicerad 2014-08-18 20:26:21 i Allmänt,

Ännu en lyckad tävling i bagaget! Slutade på sjätte plats i Hofors, endast ett slag ifrån särspel om första platsen!! Har aldrig vart med om att det är 5 spelare i ett särspel om vinsten! 

Men jag är iaf jätte glad över mina prestationer än så länge denna sommar och jag hoppas det bara blir bättre och bättre! 
Jag ska verkligen försöka träna mer än vad jag brukar inför kvalet då det verkligen kan förändra stora delar av mitt liv! 
31 augusti får jag reda på vart jag kommer att spela första steget på Europatour kvalet! Men det kommer garanterat komma en uppdatering här på bloggen om det :D 

Jag har några få tävlingar kvar på denna säsong innan den är över så jag vill verkligen passa på att tacka mina underbara sponsorer för all er hjälp denna säsong, tror verkligen inte att jag nått den framgång jag gjort i sommar utan er! 



Kommentarer

Postat av: Jan-Erik Sarvid

Publicerad 2014-08-18 23:07:50

Bra lirat i Hofors och tack för att du ställer upp på torsdag.

Postat av: Aronsborg

Publicerad 2014-08-22 09:27:37

Bra jobbat, vi ser fram emot kvalet! Lycka till //Vännerna på Aronsborg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela