fiddees.blogg.se

Nya äventyr varje vecka! För mig är detta mitt sätt att ge er en tydligare inblick i hur mycket träning som verkligen krävs för att nå toppen!

Hofors Open!

Publicerad 2014-08-12 07:15:37 i Allmänt,

Idag börjar allvaret, de är dags att jaga en ny vinst. Jag är faktiskt riktigt glad över att få komma ut och tävla igen, de va ett tag sen nu! Jag har verkligen börjat njuta på tävlingar under det senaste åren, och framförallt ska det bli kul att se hur formen är för tillfället och vad som ska slipas till ytterligare inför ET kvalet! Alla kval papper blev postade i slutet av förra veckan och den 31 augusti får jag reda på vart det bär av. Mitt förstahands val vart Portugal, varför  just Portugal är svårt att svara på! Tror de är för att jag vart där tidigare och spelat golf, miljön är inte helt ofrämmande :) 

Ska iaf bli en otroligt rolig del av min karriär! 

P:S idag lämnades mina nya kläder in på loggning, det har vart lite strul med dom men snart så kommer ni se mig med Aronsborgs logon på bröstet :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela